diumenge, 25 d’octubre del 2009

CHALLENGE CALELLA




El pasat 4 d'octubre de 2009 es va celebrar la primera challenge costa del maresme-barcelona,a les fotos podeu veure la arrivada a la transició d'uns dels més de 1700 participants en aquesta triatlon de llarga distància,3800 metres de natació,180 kms en bici,i 42,2 kms corren.Em vaig fer una foto amb el guanyador,Marcel Zamora,a la tarda després de la entrevista que li van fer vaig aprofitar,per cert molt bona persona i esclar dels millors triatletas espanyols,tambè amb la guanyadora, la Sofie Goos la belga que per cert va arrivar i semblava que no havia fet la triatló,estava més fresca que una flor,això només te una paraula"increible",i finalment un video de l'arrivada del Marcel,per acabar cal dir que va ser una festa del esport i que malgrat que vaig estar més de dotze hores controlant un carrer per on pasaven els ciclistes perque no hi haguès cap accident,m'ho vaig pasar molt be,tot el que calgui per aquests esportistes,son unes maquines,gracies a tots ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada