dimarts, 19 de maig del 2009



El dilluns dia 18 vaig anar a Lloret a veure la primera etapa de la volta 2009,vaig anar amb dos objectius,fer-me una foto amb Alejandro Valverde i un altre amb Samuel Sanchez,com vegeu a la foto he aconseguit el primer objectiu,si es ell,la maquina,Valverde,el pobre s'estava recuperan d'una febrada,li vaig preguntar com estava el seu tema"no el deixen correr a Italia i per tant no anira al Tour perque una etapa transcorre per aquest pais,em va dir que la cosa estava malament,tambè vaig parlar amb el seu director i segons ell la cosa pintava negativament,be es una pena però tenim a Contador,al final Alejandro fa fer segon a un segon del guanyador,i això que no es trobava en forma degut a la febrada,be m'ho vaig passar molt bè,ara a esperar al 9 de juliol per anar a Girona a veure el Tour i el dia 10 a Ordino,ja ho veureu aquí,fins llavors doncs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada